FANTASMA DE SEX ORAL, SEXUL ORAL ȘI CHESTIONARUL DE EVALUARE A FANTASMELOR SEXUALE (C.E.F.S.). CAZUL DE LA IAȘI


Ce e în spatele unui sex oral în public? O FANTASMĂ! Adică un scenariu imaginar în care o dorință profund inconștientă vrea să se exprime, să iasă la suprafață. 

Cazul de la Iași merită câteva cuvinte și să fie legat de rezultatele aplicării Chestionarului de Evaluare a Fantasmelor Sexuale (C.E.F.S.) pe bărbații și femeile din România. Ne atrag atenția: dezinhibiția sexuală și excitarea sexuală ca factori comuni aferenți fantasmelor sexuale (atât la bărbați, cât și la femei), dar și autagonistofilia (o altă persoană te privește în timpul raportului sexual, cu acordul partenerului tău sexual), asta dacă în cazul de față totul e regizat și „martorul” care a filmat îi cunoaște pe cei doi sau pe unul dintre ei. Și aici, filmarea se poate să fi fost realizată cu acordul amândurora, a unuia dintre ei sau a niciunuia. Consumul de pornografie este, deopotrivă, unul din factorii (identificați în urma aplicării C.E.F.S. și a interpretării rezultatelor acestuia) care alimentează fantasmele sexuale atât ale femeilor și bărbaților normali, cât și ale bărbaților care au violat și sunt condamnați definitiv printr-o pedeapsă privativă de libertate. 

Fantasmele sexuale ale bărbaților români (rezultatele C.E.F.S.) care explică cel mai bine cazul de la Iași includ comportamente sau fantasme sexuale ce exprimă: dezinhibiția sexuală, libidoul crescut, excitarea sexuală, anilingusul și tendințele voyeuriste.

Cazul de față prezintă un episod clasic de exhibiționism, cu elemente de voyeurism (martorul care filmează, după cum gâfâie, este un bărbat). Femeia care practică sexul oral aplică o tehnică anume: pare că are introdus/-e degetul/degetele în anusul bărbatului, respectiv alte două degete „de sprijin” (simbolistică pentru „Victorie!”, muzica rock/satanism, conform perspectivei religiei ortodoxe sau alte simbolistici, unele chiar cu conotație sexuală).

Dacă mergem la profilul psihosexual al bărbatului român (rezultat din datele colectate până în prezent), observăm preferința pentru anilingus, în special pentru cel pasiv (dorința de a fi umilit în timpul actului sexual). Pentru prima oară în literatura de specialitate internațională privind sexualitatea/fantasmele sexuale, subsemnatul aduce în discuție anilingusul activ și anilingusul pasiv plecând de la rezultatele aplicării Chestionarului de Evaluare a Fantasmelor Sexuale (Leș, 2019, studiu în curs) pe populația românească. Într-un studiu medical din 2007 se găsește „anilingus activ” și „anilingus receptiv”, însă într-un context diferit. 

Până nu va exista o discuție cu cei doi în această direcție, în cazul în care li se va întocmi dosar penal, tindem să credem că individualizarea calitativă a pedepsei va fi văduvită de aflarea unui adevăr aparte: patrimoniul lor fantasmatic. 

Dacă mă întrebați pe mine, scena pare mai degrabă un pariu (sexual) învecinat cu teribilismul, acumularea unor tensiuni și anxietăți sexuale, dezinhibiție sexuală, excitare sexuală, exhibiționism, voyeurism (inversarea exhibiționismului, prin acceptarea riscului de a fi văzuți/filmați) și preferința pentru anilingus.

Preferința pentru sexul oral și fantasma sexului oral, conform analizelor statistice și a interpretării rezultatelor C.E.F.S., explică mai degrabă conținutul afectiv al relației decât cel interpersonal. 

 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s